Pravila poslovanja

Provjerite naše uvjete poslovanja kojima vam nastojimo olakšati kupnju i povećati zadovoljstvo upotrebom proizvoda. Zato vam omogućujemo testni (probni) period za proizvode koje možete vratiti ukoliko njima niste zadovoljni. Pojednostavili smo i dostavu jer vam proizvode dostavljamo u vaš dom.

Nudimo vam i različite uvjete plaćanja: pouzećem ili kreditnim karticama.

Povrat proizvoda

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom ili je na njemu vidljiv manjak ili oštećenje, omogućili smo rok od 15 dana u kojem možete vratiti proizvod u istovjetnom stanju uz povrat novca osim novca plaćenog za dostavu.

Dostava

Dostava proizvoda se naplaćuje, s uključenim troškovima pakiranja, pri preuzimanju proizvoda.

Poštarina se računa prema masi ukupnog paketa. Ukoliko vam zbog neplaniranih okolnosti naručeni proizvod ne možemo isporučiti u navedenom vremenu, kontaktirat će vas prodajni agent koristeći kontakt podatke koje ste naveli pri naručivanju.

Naručeni proizvod plaćate prilikom dostave ili pri preuzimanju paketa u vašoj lokalnoj pošti.

Rok dostave

Rokovi dostave ovise o dostavnom partneru HP Ekspress. Najčešće je to tri dana od narudđbe.

Uvjeti plaćanja

Proizvode možete platiti pouzećem (pri preuzimanju proizvoda) ili kod preuzimanja proizvoda u pošti gotovinom.

Cijena proizvoda i/ili usluga u koju je uključen iznos PDV-a i trošak poštarine vidljivi su u košarici za kupnju u procesu zaključivanja narudžbe.

Sve ove informacije o vašoj elektronskoj narudžbi primit ćete i elektronskim putem, na elektronsku adresu koju ste naveli u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Ukoliko ne primite ovu obavijest, postoji mogućnost da ste unijeli pogrešnu adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate na: webshop@euroshop.hr kako biste provjerili je li narudžba zaprimljena.

 

Načini plaćanja

Plaćanje je moguće gotovinom pouzećem ili gotovinom prilikom preuzimanja paketa u pošti.

Narudžba

Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave vrijede u trenutku zaključenja narudžbe. U sve cijene je uračunat PDV. U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, odmah će vas obavijestiti prodajni agenti iz pozivnog centra.

Postupak kupnje na Euroshop.hr

  • 1. korak: na internetskoj stranici košarice za kupnju su prikazani proizvodi koje ste tijekom pregleda stranice dodavali u košaricu. Ako želite ukloniti neki proizvod iz košarice, kliknite na link (poveznicu) ‘Izbaci iz košarice’ koja se nalazi desno od proizvoda. Klikom na gumb ‘Nastavi do plaćanja’ potvrđujete kupnju.
  • 2. korak:kupac zaključuje svoju narudžbu tako da u obrazac na internetskoj stranici unese sve tražene podatke (ime, prezime, adresu, telefonski broj, adresu elektronske pošte). Klikom na gumb ‘Nastavi do plaćanja’ završavate narudžbu.
  • 3. korak:ako je narudžba uspješno izvršena, kupcu će se na internetskoj strani ispisati tekst ‘Hvala na vašoj narudžbi’. Uz to se kupac obavještava da će na adresu elektronske pošte koju je unio u obrazac primiti poruku s detaljima narudžbe.

Ako kupac nakon zaključenja narudžbe želi promijeniti narudžbu ili je otkazati, to može učiniti preko naše elektronske pošte webshop@euroshop.hr.

Potvrda narudžbe

Nakon slanja narudžbe kupac će na adresu elektronske pošte, koju je unio u obrazac pri ispunjavanju narudžbe, primiti elektronsku poštu s detaljima narudžbe i informacijom da je narudžba poslana i zabilježena.

Ako kupac nakon potvrde narudžbe želi otkazati narudžbu, može to učiniti sve dok proizvodi ne budu poslani i to preko elektronske pošte: prigovori@euroshop.hr. Ako želite da vam izdamo R1 račun, to je potrebno posebno naglasiti putem emaila webshop@euroshop.hr

 

Otprema naručenih proizvoda

U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupac će o tome odmah biti obaviješten telefonom ili elektronskom poštom.

Reklamacije i informacije

Ako dođe do kvara proizvoda ili ga želite zamijenili za drugi, možete ga poslati poštom na odjel reklamacija na adresu: HANDY MANAGEMENT d.o.o. (odjel za reklamacije), Žugčićeva Ulica 22, 10000 Zagreb. Proizvod šaljete na vlastiti trošak. Nakon servisa ili zamjene, popravljeni ili novi proizvod poslat ćemo na vašu kućnu adresu, na naš trošak.

Važna napomena: Ako želite reklamirati, zamijeniti ili vratiti proizvod, uz njega obavezno morate imati račun

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na email prigovori@euroshop.hr

  1. Odustajanje od narudžbe prije preuzimanja

U slučaju odustajanja od narudžbe napravljene na internetskim stranicama Euroshop.hr kontaktirajte nas:
• na e-mail adresu: prigovori@euroshop.hr

Ukoliko ste odustali od narudžbe u trenutku u kojem je paket s naručenim proizvodom već poslan, niste ga dužni preuzeti.

  1. Nemogućnost isporuke od strane prodavatelja u slučajevima akcije i velike potražnje proizvoda

U slučaju velikih akcija i posebnih ponuda kada je velika potražnja proizvoda, prodavatelj će zbog nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača pismeno obavijestiti kupca o otkazivanju narudžbe i nemogućnosti sklapanja ugovora/konačnog zaključivanja kupnje.
To su slučajevi u kojima je kupac izvršio /predao narudžbu, ali nije izvršio uplatu i nije napravljena potvrda kupovine/sklapanje ugovora od strane prodavatelja, kao i u slučaju kada je kupac odabrao plaćanje karticom (naplata neće biti realizirana s naše strane).